MARLENKA MĚNÍ SVOU TVÁŘ
Marlenka roste a jde s dobou. V letošním roce projde zásadní změnou – komplexní inovací grafické tváře.
Řada našich zákazníků má s našimi dorty neodmyslitelně spjaté také naše logo. To nás provází již neuvěřitelných 15 let, s jemným faceliftem před pěti lety. Stejně tak obaly nesou stejný design již hezkou řádku let a tak jsme usoudili, že nastal čas na změnu.
Změnou projde v první řadě naše logo, které bylo inovováno, omlazeno a byl mu vtištěn nadčasový ráz. Inovací prošla i stylizovaná hlava holčičky, která MARLENKU provází od samotného začátku. Celkově je logo graficky čistější a lépe čitelné.
Nejvíce viditelnou změnou je zcela nový design našich obalů. Jeho základem je sjednocující krémová barva a charakteristické fotografie klínku dortu, případně jiných výrobků. Cílem bylo vytvořit nadčasový a zcela nezaměnitelný design. Spolu s omlazeným logem vytváří ucelený koncept, který je v regálech zcela nepřehlédnutelný a rozpoznatelný již z větší vzdálenosti.